{{ctrl.notification}}
زایمان در کانادا

زایمان در کانادا

این روزها بحث مهاجرت بین بسیاری از ایرانیان به بحث داغی تبدیل شده است، بسیاری برای آینده بهتر برای خود ، خانواده و فرزندانشان به دنبال تغییر محل زندگی خود می باشند، در این میان کشور کانادا یکی از مقاصد جذاب برای مهاجرین می باشد. با اوجه به آنکه کشور کانادا سیستم جذب مهاجر فعال دارد زیرساخت مناسب برای تازه واردین و مهاجرین را فراهم نموده است. از بین 86 روش مهاجرت به کشور کانادا زایمان در کانادا یکی از روشهای مناسبی است که شاید در این لحظه به کمک پدر و مادر نیاید اما برای فرزند شما آینده ایی روشن به ارمغان می آورد، حتی برای خود شما نیز بعد از 18 سالگی فرزندتان می تواند خبرهای خوشایندی به همراه داشته باشد. زایمان در کانادا پروسه ایی مبهم و پیچیده به نظر می رسد که اگر از قبل در مورد آن مطالعه و تحقیق ننموده باشیم ممکن است در کشور کانادا به چالش بیافتیم.

 

زایمان در کانادا مسیری است مبهم که هنگامی که ابتدای راه قرار دارید سوالهای فروانی را در ذهن خود دارید مانند:

  • چطور به کانادا برویم؟
  • روند اخذ ویزای کانادا به چه صورت هست؟
  • هزینه های صدود ویزا چگونه است؟
  • هزینه های زایمان در کانادا چقدر می باشد؟
  • آیا بابت هزینه های زایمان در کانادا بیمه مورد قبول است؟
  • آیا با ویزای توریستی شامل بیمه می شویم؟
  • هفته چندم بارداری به کانادا برویم؟
  • بهترین تاریخ برگشت از کانادا کی می باشد؟
  • کدام دکتر و کدام بیمارستان را انتخاب کنیم؟
  • چقدر زمان می برد تا مدارک فرزند شامل پاسپورت و گواهی تولد صادر شود؟
  • آیا زایمان در کانادا سخت می باشد؟
  • مراحل دریافت گذرنامه ایرانی به چه صورت می باشد؟
  • هزینه های اجاره خانه و خودرو و هزینه های زندگی در طول زایمان در کانادا چقدر می باشد؟
  • بهترین شهر برای زایمان در کانادا کدام شهر است؟
  • هنگام ورود به فرودگاه کانادا و مصاحبه با افیسر چه پاسخی بدهیم؟

به همه سوالات شما در این مقاله پاسخ می دهیم چرا که می دانیم شما این مسیر سخت را به جان می خرید و برای فرزندتان هدیه ای مناسب به ارمغان می آورید ، زایمان در کانادا فرصتی است برای فرزند شما که شاید ایجاد آن در آینده هزینه، انرژی و وقت بیشتری از فرزند شما و خود شما بگیرد.

اما چرا بسیاری زایمان در کانادا را انتخاب می کنند؟

تابعیت در جهان از طریق اصل خاک و خون به دست می آید.  تابعیت با توجه به اصل خاک باعث می شود فرزند در خاک آن کشوری که به دنیا می آید ملیت همان کشور را داشته باشد. در این بین چندین کشور بیشتر نیستند که تابعیت را بر اصل خاک گذاشته اند یکی از این کشورها کشور کانادا است به همین خاطر بسیاری مسیر زایمان در کانادا را انتخاب می کنند تا بتوانند برای فرزند خود تابعیت کشوری پیشرفته چون کانادا را بهمراه داشته باشند.

بنابراین چنانچه زوجی وارد کشور کانادا شده و فرزند خود را در آن کشور به دنیا بیاودند فرزند آنها تابعیت کشور کانادا را دریافت می کند. شما می تواند جهت مشاوره در خصوص زایمان در کانادا با مشاورین شرکت تکاگشت در ارتباط باشید. کشور کانادا با جمعیت نزدیک به 32 میلیون نفر تصمیم دارد جمعیت خود را افزایش دهد و به همین خاطر این چنین جذابیتی را در خصوص زایمان در کانادا فراهم کرده است.

همانطور که می دانیم با زایمان در کانادا و تولد فرزند خود در این کشور فرزند شما موفق به دریافت پاسپورت کانادایی شده که طبق آخرین به روز رسانی امکان سفر بدون ویزا به حدود 164 کشور جهان را دارد که این چهارمین پاسپورت قدرتمند جهان به حساب می آید. اما این فقط یکی از مزایای زایمان در کانادا است چراکه فرزند شما می تواند از امکانات تحصیلی رایگان و همچنین امکانات پزشکی رایگان در کانادا استفاده کند.

مراحل زایمان در کانادا

اولین قدم برای شروع این مسیر دریافت ویزای کانادا می باشد که در این مسیر مشاورین ما همراه شما می باشند و کمک راه شما هستند تا انتها، برای این منظور با مشاورین ما در ارتباط باشید. برای دریافت ویزای کانادا که این ویزا بصورت 5 ساله مولتی می باشد و اجازه تردد بصورت نامحدود به مدت 5 سال را می دهد می توانید اینجا را کلیلک کنید تا اطلاعات کاملی دریافت کنید.

بهترین زمان بلیط رفت و برگشت جهت زایمان در کانادا

پس از دریافت ویزای کانادا مرحله مهم تهیه بلیط هواپیما می باشد بهترین زمان برای پرواز هفته 28 تا هفته 31 می باشد چراکه حرکت دیرتر اجازه پرواز از سمت ایرلاین را نداریم و زودتر از آن هم باعث افزایش هزینه های سفر می شود. برای کسب اطلاعات در خصوص بارداری و پرواز اینجا را کنید تا در این مقاله اطلاعات بیشتری کسب نمایید.

شاید برای شما سوال پیش بیاید که چه مدت پس از زایمان در کانادا می توان به کشور بازگشت. با توجه به انکه نوزاد تازه متولد شده اجازه پرواز تا یک هفته را ندارد و روند دریافت مدارک کانادایی نوزاد نیز بیشتر از این به طول می انجامد بهترین زمان برگشت یک ماه پس از زایمان می باشد. بنابراین کل سفر زایمان در کانادا بصورت نرمال 3 ماه برای شما به طول می انجامد مگر آنکه اتفاق دیگری بیافتد.

در ورود به فرودگاه کانادا و مصاحبه افیسر چه پاسخی دهیم؟

هنگامی که پرواز شما به خاک کانادا وارد شد و هواپیما ورود پیدا کرد شما قبل از دریافت چمدان های خود بایستی فرم اظهارنامه ای که معمولا در فرودگاه موجود می باشد و در پرواز نیز به شما می دهند را بهمراه پاسپورت خود به افیسر تحویل دهید. مراقب باشید به هیچ یک از سوالات افیسر پاسخ خلاف واقع و دروغین ندهید چراکه برای شما سنگین تمام می شود پس بهتر است صادق باشید. ممکن است افیسر از ظاهر شما متوجه شود که شما باردار هستید و از شما بپرسد چرا برای زایمان به کانادا آمده اید، باید در نظر داشته باشید که زایمان در کانادا جرم نیست پس از پاسخ صادقانه نهراسید و بگویید برای آینده فرزندم. در فرم اظهارنامه شما مدت اقامت خود را باید پرکنید مراقب باشید که تاریخ را مطابق با بلیط برگشت بزنید و از اینکه زیاد در کانادا می مانید نگران نباشید. ممکن است افیسر از ظاهر شما متوجه نشود اما از اینکه مدت سه ماه در کانادا می مانید تعجب کند و علت را جویا شود و شما باید بگویید برای زایمان در کانادا آمده اید. بسیاری از مسافرین براساس مشاور غلط یک بلیط برگشت به تاریخ نزدیک تهیه می کنند و در فرم اظهارنامه تاریخ نزدیک را قید می کنند و به افیسر نیز چیزی نمی گویند و بعد بلیط برگشت خود را تغییر می دهند، چنانچه آفیسر متوجه چنین شیطنتی از جانب شما شود می تواند همان موقع شما را با اولین پرواز برگرداند چراکه زایمان در کانادا جرم نیست اما فریب مامور دولت جرم به حساب می آید پس لطغا صادق باشید.

انتخاب پزشک و بیمارستان به چه صورت است؟

شما بایستی قبل از حرکت به سمت کانادا نسبت به انتخاب پزشک خود اقدام کنید ، و پس از آن نوبت دکتر خود را از طریق ایمیل یا تلفن انجام دهید چراکه پس از ورود به کانادا در هفته اول بایستی دکتر خود را ملاقات کنید در این میان مشاورین ما می توانند جهت انتخاب و نوبت دکتر به شما یاری رسانند. شما باید کلیه مدارک پزشکی از سمت دکتر ایران خود را همراه داشته باشید و قبلا دکتر ایران خود را از تصمیمی که گرفته اید جهت زایمان در کانادا اگاه سازید و با اجازه ایشان نسبت به عملی نمودن تصمیم خود اقدام کنید. در کانادا هر پزشکی در بیمارستانی بخصوص عمل زایمان انجام می دهد پس انتخاب بیمارستان به عهده شما نمی باشد.

هزینه های زایمان در کانادا چقدر می باشد؟

زایمان در کانادا مسیری پر ریسک و پر هزینه می باشد اما اگر با مشاورین ما در ارتباط باشید می توانید ریسک اینکار را تا حد قابل قبولی پایین بیاورید و هزینه های خود را کاهش دهید. از آنجایی که توریست در کشور کانادا دارای بیمه سلامت و درمان نمی باشد کلیه هزینه ها را باید خود تقبل نمایید. برای این منظور شما باید برای هزینه های دکتر عددی حدود 3500 دلار کانادا را در نظر بگیرید. این عدد شامل هزینه دکتر ، دستیاران دکتر و پزشک اطفال حین زایمان می باشد. برای دکتر بیهوشی بایستی هزینه 1000 دلار را در نظر بگیرید که اگر در روز تعطیل این اتفاق بیافتد این عدد به 1400 دلار تغییر می یابد. برای بیمارستان بابت یک شب بستری در اتاق خصوصی ، نگهداری کودک و اتاق عمل نیز هزینه 3500 دلاری را باید در نظر داشته باشید. برای هر نوبت ویزیت دکتر زنان باید 50 دلار و بابت هر نوبت ویزیت پزشک اطفال 100 دلار در نظر بگیرید.

مراحل دریافت شناسنامه و پاسپورت کانادایی فرزند

 

 

 

 
date_range یکشنبه 15 دی 1398 remove_red_eye 2336 بازدید favorite_border 0 chat 0
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
09336662081
03136662084
اتوبوس
09336662081
09336662081
هتل داخلی
09336662081
03136662081
تور داخلی
09336662081
03136662081
تور خارجی
09336662081
03136662081
ثبت نظر
chat 0