{{ctrl.notification}}
نمایندگی ترکیش در اصفهان

فروش بلیط ترکیش در اصفهان

   آژانس مسافرتی مسافرتی تکاگشت

شماره تلفن و آدرس آژانس تکاگشت فروش بلیط ترکیش در اصفهان :
031-36662081-5

09336662081

چهاریاغ بالا مجتمع تجاری پارک ورودی اول طبقه دوم واحد579

شماره های فوق جهت تهیه بلیط و رزرواسیون و اطلاع از قیمت بلیط هواپیمایی ترکیش می باشد خواهشمند است جهت طرح سوال در خصوص امور جامدان، سوالات در خصوص تست PCR ، تغییر تاریخ با شماره های فوق تماس حاصل نفرمایید.

مسافرین محترم شرکت هواپیمایی ترکیش چنانچه اطلاعاتی در خصوص تست PCR و شرایط ورود به کشور مقصد در ایام کرونا نیاز دارند لطفا به لینک زیر مراجعه فرمایند:

https://www.iatatravelcentre.com


ترکیش ایرلاین هواپیمایی رسمی و بین المللی کشور ترکیه می باشد و یکی از بزرگترین ناوگان های هواپیمایی جهان هست، این ایرلاین بزرگ به 290 شهر جهان پرواز دارد و با این تعداد پرواز یکی از گسترده ترین شبکه های پروازی جهان را دارا می باشد که توانسته در سالهای متمادی شهرت و برند جهانی پیدا کند. یکی از مقاصدی که ترکیش در سالهای اخیر مورد توجه قرارداده است شهر اصفهان می باشد. این ایرلاین از سال 1393 با پروازهای روزانه رفت و برگشت به اصفهان سعی در افزایش پروازهای خود به ایران اسلامی داشته است و توانسته با این عمل خود هم شهر اصفهان را به جهانیان معرفی نماید و هم سهم قابل قبولی از شهر اصفهان در پروازهای خود داشته باشد. در این میان تکاگشت در راستای اهداف نمایندگی ترکیش در اصفهان آماده ارئه خدمات به مشتریان عزیز می باشد. نمایندگی رسمی ترکیش در اصفهان با کادری مجرب و کارآزموده در حال ارائه خدمات به همشهریان عزیز می باشد. آژآنس تکاگشت بعنوان یک استاک هلدر معتبر از نمایندگی ترکیش در اصفهان ، در سال 1394 موفق به کسب رتبه برتر فروش ترکیش ایرلاین در خاور میانه شود.

نمایندگی ترکیش در اصفهان

هوانطور که میدانید ایرلاین های بزرگ با توجه به گستردگی پروازهایشان در مقاصد مختلف داری نمایندگان فروش می باشند تا شرایط و رفاه مسافرین به نحو احسنت انجام پذیرد. در این میان در اصفهان در بین تعداد محدود عاملین فروش آژانس تکاگشت بعنوان استاک هلدر از نمایندگی رسمی ترکیش ایرلاین در اصفهان فعالیت خود را از سال 1382 آغاز نموده است. شما مسافرین عزیز می توانید جهت اطلاع از آخرین قیمت های ترکیش ایرلاین از مبدا اصفهان و سایر مقاصد دیگر جهان با یک تماس تلفنی با خبر شوید.

ساعات پروازی ترکیش ایرلاین از اصفهان به استانبول بامداد هر روز انجام می شود و پرواز برگشت آن نیز آخر شب به وقت استانبول به مقصد اصفهان انجام می گردد. البته لازم به ذکر است که ممکن است در سال این ساعات پروازی تغییر کند که شما می توانید این اطلاعات را از نمایندگی ترکیش در اصفهان سوال فرمایید. پروازهای ترکیش از اصفهان و ایران به فرودگاه جدید استانبول انجام می شود. این فرودگاه یکی از بزرگترین فرودگاه های روز دنیا می باشد و قابلیت جابجایی 200 میلیون مسافر در سال را دارا می باشد. امیدوار هستیم بتوانیم در نمایندگی ترکیش ایرلاین در اصفهان پذیرایی مناسبی برای مسافرین گرانقدر ترکیش ایرلاین باشیم.

ترکیش ایرلاین در اصفهان با ارائه بهترین خدمات جهت ارائه تخفیف دانشجویی به داشجویان عزیز تمامی تلاش خود از این قشر از جامعه را نموده است، همچنین ترکیش ایرلاین در اصفهان به پاس قدردانی از شهروندان بالای 60 سال تلاش نموده است با ارائه تخفیف به این قشر نیز قدردان زحمات آنها باشد.

مسافرین عزیز جهت بهره مندی از بهترین نرخهای هواپیمایی ترکیش می توانند با شماره تماس 36662081 و 09336662081 با کارشناسان فروش آژانس هواپیمایی تکاگشت بعنوان استاک هلدر نمایندگی ترکیش ایرلاین در اصفهان در ارتباط باشد. ( لطفا فقط در خصوص رزرواسیون و اطلاع از نرخ های هواپیمایی ترکیش با شماره های فوق تماس حاصل فرمایید و در خصوص هر گونه سوال دیگر با دفتر مرکزی ترکیش تماس حاصل فرمایید)

ترکیش ایرلان اصفهان با نهایت دقت و پشتکار حتی در ایام بیماری کویید 19 توانسته سهم قابل توجهی از ارائه خدمت به شهروندان عزیز را ارئه نماید،

چرا از تکاگشت خرید کنیم؟

پرسنل با تجربه تکاگشت با دقت و حوصله نسبت به انتخاب بهترین مسیر پروازی برای مسافرین عزیز اقدام می نمایند و در این مجموعه با مقایسه پروازهای مختلف از ایرلاین های مختلف مسافرین حق انتخاب بین ایرلاین های مختلف را دارند که این امر در نمایندگی ترکیش ایرلاین در اصفهان انجام نمی پذیرد و صرفا بلیط های ترکیش ایرلاین را فروش می کنند.

آخرین بخشنامه نمایندگی ترکیش ایرلاین در اصفهان

مطابق با آخرین بخشنامه دریافتی، مسافرین با ملیت ایرانی به مقاصد کشور ترکیه از مبدا ایران از تاریخ 15 نوامبر 2021 در صورت واکسینه شدن و گذشت 14 روز از دوز دوم واکسن های مورد قبول سازمان بهداشت جهانی اعم از فایزر، مدرنا، آسترزنکا، اسپاتنیک، سینوفارم، سینوواک ( و یا گذشت 14 روز از تک دوز واکسن جانسون )، بدون نیاز به انجام تست PCR اجازه ورود خواهند داشت.

همراه داشتن کارت واکسن انگلیسی دیجیتال با فیزیکی به همراه QR الزامی می باشد.

مسافرینی که واکسینه نشده اند و یا کارت واکسن معتبر همراه ندارند ، مانند قبل نیازمند انجام تست PCR در بازه زمانی 72 ساعت قبل از پرواز می باشند.

کلیه اطلاعات مندرج روی تست باید به زبان انگلیسی بوده و نمونه گیری تست توسط آزمایشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت برای پروازهای بین المللی باشد.

 

استاپ اور( stopover )

با افتخار به اطلاع شهروندان عزیز می رساند پروژه stopover هواپیمایی ترکیه مجددا فعال شده تس و مسافرین عزیز می توانند با خرید بلیط از نمایندگی ترکیش ایرلاین در اصفهان از این خدمات استفاده نمایند. در این پروژه مسافرانی که دارای ترانزیت بالا در شهر استانبول می باشند می توانند از خدمات هتل استفاده کرده و به بازدید از شهر استانبول بپردازند، در این خدمت مسافرین بلیط های اکونومی می توانند یک شب از هتل 4 ستاره و مسافرین بلیط های بیزینس 2 شب اقامت در هتل های 5 ستاره استفاده کنند.

استاپ اور

آخرین دستورالعمل ترکیش ایرلاین برای مسافرین ورودی به ایران

نمایندگی ترکیش ایرلاین در اصفهان

date_range دوشنبه 14 مرداد 1398 remove_red_eye 23074 بازدید favorite_border 0 chat 46
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
09336662081
03136662084
اتوبوس
09336662081
09336662081
هتل داخلی
09336662081
03136662081
تور داخلی
09336662081
03136662081
تور خارجی
09336662081
03136662081
ثبت نظر
chat 46
علیرضا :

آیا بلیطی که اینترنتی خرید کرده ام را می توانم در نمایندگی ترکیش در اصفهان تعویض نمایم؟

شایان مرادمند :

با سلام قیمت بلیط اصفهان به تورنتو برای ١٠ اکتبر با ترکیش اصفهان میشه بفرمایید؟

نجمه :

سلام بلیط ترکیش اصفهان به استانبول چقدره؟

نجمه :

سلام بلیط ترکیش اصفهان به استانبول چقدره؟

ناصر رحمتی :

سلام بلیط کانادا با ترکیش اصفهان چقدره؟

ناصر رحمتی :

سلام بلیط کانادا با ترکیش اصفهان چقدره؟

جواد محبت :

سلام میزان بار مجاز پرواز ترکیش از اصفهان در مسیر کانادا چند کیلو هست؟

مدیر سایت :

سلام میزان بار مجاز پرواز ترکیش در این مسیر 2 بسته 23 کیلوگرمی است

جواد محبت :

سلام میزان بار مجاز پرواز ترکیش از اصفهان در مسیر کانادا چند کیلو هست؟

جواد محبت :

سلام میزان بار مجاز پرواز ترکیش از اصفهان در مسیر کانادا چند کیلو هست؟

امید تارانج :

سلام و درود ترکیش اصفهان در مسیر تایلند هم پرواز داره؟

امید تارانج :

سلام و درود ترکیش اصفهان در مسیر تایلند هم پرواز داره؟

سالار :

بلیط کانادا با ترکیش چقدره

سالار :

بلیط کانادا با ترکیش چقدره

احسان الیاسى :

سلام من مىخواهم تاریخ بلیط پدرم را عوض کنم أز هلند گرفتم میشه أز دفتره ترکیش تو أصفهان عوض کرد

مدیر سایت :

سلام و احترام بله می توانید به دفتر ترکیش در اصفهان مراجعه کنید

مینو :

با سلام.لطفا اگه ممکنه بگید کی رسما پروازهای ترکیش از لس آنجلس به ایران شروع میشه.آیا در حال حاضر پروازی از استانبول به ایران هست؟ممنون

مدیر سایت :

با سلام کلیه پروازهای ترکیش از اصفهان برقرار می باشد جهت کسب اطلاعات بیشتر با نماینده ترکیش ایرلاین در اصفهان در ارتباط باشید

مینو :

با سلام.لطفا اگه ممکنه بگید کی رسما پروازهای ترکیش از لس آنجلس به ایران شروع میشه.آیا در حال حاضر پروازی از استانبول به ایران هست؟ممنون

مرضیه :

سلام بلیط رفت و برگشت اصفهان استانبول داشتم بخاطر کرونا بلیط برگشت من توسط ترکیش باطل شد، من مجبور شدم با یه پرواز دیگه برگردم، برای پس دادن بلیط باید به کجا مراجعه کنم، ممنون

علی دهدارنسب :

سلام جناب محترم لطفا بفرمائید اولین پرواز از LAXبه اصفهان و تهران چه تاریخی است

زهرا اکبری :

سلام. میشه بفرمایید پرواز من از اصفهان 3 اکتبر ساعت 2:10 است من احتیاج به راهنمای برای تست کرونا دارم و اگه ممکنه لیست کلینک های مورد تائید شرکت ترکیش را لطفا و اعتبار آن چند روز است . اگر کامل راهنمای کنید ممنون می شوم. با تشکر

مدیر سایت :

جهت استفاده از پرواز ترکیش بایستی 72 ساعت قبل از پرواز تست کرونا دهید و نتیجه تست منفی باشد کلیه آزمایشگاههای مورد تایید وزات بهداشت برای ترکیش و نمایندگی ترکیش در اصفهان مورد پذیرش می باشد.

امیر :

با سلام برای پروازهای ترکیش به مقصد استانبول تستpcrچند ساعت قبل باید باشه

مدیر سایت :

سلام جهت پرواز ترکیش از اصفهان نیاز به تست PCR منفی 72 ساعت قبل از پرواز می باشد

داریوش برجیان وشوکت برجیان :

باترکیشارلاین تماس گفتم بلیط ماریفاند شده گفت برای گرفتن پول به نماینده ما دراصفهان مراجع کنید

مدیر سایت :

سلام و احترام با دفتر تماس بگیرید

فرهاد :

سلام من ۱۰ فوریه به مقصد مونترال پرواز دارم اما دیروز از ترکیش ایر لاینز برای من ایمیلی اومد که پرواز من دو روز عقب افتاده من چطور میتونم از موقعیت پروازم مطمئن بشم؟

کریمی :

با سلام در ایام نوروز ساعات کاری چطور است؟

مدیر سایت :

سلام همه روزه از ساعت 9 الی 14

امین :

با سلام. من در آلمان دانشجو هستم و می خواستم بدونم که آیا می تونم یک بلیط رفت و برگشت از مبدا کلن آلمان به اصفهان در تاریخ 3 سپتامبر 2021 و از اصفهان به دوسلدورف آلمان در تاریخ 30 سپتامبر 2021 از شما خریداری کنم؟ و اگر بله چقدر تخفیف دانشجویی شاملش میشه ؟

مدیر سایت :

درود بر شما امکان تهیه بلیط ترکیش با تخفیف دانشجویی با ارائه مدارک معتبر و شرط سنی حداکثر 34 سال وجود دارد. جهت تهیه بلیط مدارک خود را از طریق واتس آپ به شماره 09336662081 ارسال فرمایید

احمد اسکندری :

با سلام آیا از اصفهان پرواز به مقصد مسکو انجام میشود چه روزهائی در هفته است نور بلیط چند است

مدیر سایت :

با سلام و احترام بله پرواز مسکو از اصفهان با هواپیمایی ترکیش انجام می شود و در هفته 4 پرواز شنبه یکشنبه سه شنبه و پنج شنبه دارد.

محمد جعفری :

با سلام وخسته نباشید من یه بلیط از ترکیش ایرلاین داشتم میخواستم تاریخش را تغییر دهم آیا امکانش هست ؟حضوری باید بیایم یا اینترنتی هم میتوان تغییر داد؟باتشکر.

مدیر سایت :

سلام جهت تغییر تاریخ بلیط خود با دفتر مرکزی ترکیش در ارتباط باشید با سپاس

میترا :

سلام من از نمایندگی ترکیش در اصفهان بلیط اصفهان به فرانکفورت خریدم بلیطم رو بصورت دانشجویی خریدم خیلی خوب راهنماییم کردن ، هم تخفیف گرفتم هم از خدمات بار اضافه استفاده کردم، خیلی با حوصله و برخورد خیلی خوبی من راهنمایی شدم ممنون

مدیر سایت :

سپاس از انتخاب شما

حسین :

با سلام من بلیط دانشجویی با تخفیف و بار 40 کیلو میخام میشه منو راهنمایی کنید؟

فرید :

با سلام برای تغییر بلیط خود از اصفهان به لس آنجلس باید به نمایندگی ترکیش در اصفهان مراجعه کنم یا ایمیل بزنم؟

مدیر سایت :

با سلام برای تغییر تاریخ بلیط بایستی از طریق ایمیل و تلفن با نمایندگی رسمی ترکیش ایرلاین در اصفهان در ارتباط باشید

یوسفی :

با سلام پانزدهم اکتبر پرواز به لایپزیک از طریق استانبول دارم.اولا کدام آزمایشگاه تست بدم؟.بلیط هم از همون آلمان گرفتند آیا نیاز به بلیط کاغذی هست که بیام بگیرم؟و همجنین بار من همون ۳۰ کیلو مجاز هست منتهی در یک ساک و یک بسته. اشکال داره؟

مدیر سایت :

سلام دوست من آزمایشگاه های مورد تایید ترکیش در اصفهان در زمان پاسخ به این سوال نوبل ، بصیر، پارک ، دکتر شریفی ، اریترون می باشد. نیاز به بلیط کاغذی نیست، و ماکسیمم هر چمندان 32 کیلو بیشتر نباشد

سوسن دهقان :

سلام من بلیط سفر به کانادا را برای سوم آذر ماه اینترنتی خرید کرده ام ولی شنیدم که به دلیل واکسن سینو فارم به من مجوز ورود نمی دهند شما در این مورد اطلاعی دارید

مدیر سایت :

سلام و احترام برای چک کردن آخرین بخشنامه ها جهت ورود به کشور کانادا به سایت yata travel center مراجعه فرمایید.

مریم اصفهانی :

سلام من یک هفته است که از راه اصفهان ترکیه به کانادا برگشتم، موقع تحویل بار بدلیل اینکه دو ساک اصلی من خال تر از حد مجاز رفته بود و در هواپیما هم دو ساک دستی فقط مجاز بود ، من بخاطر یک ساک دستی چند کیلویی حدودا دو ساعت معطل شدم با کلی ناراحتی و خستگی و تحقیر ، خواستم بگم متاسفم برای خودم که اینقدر جامعه ایران در رفتار با مشتری و مسافر زننده برخورد می کنه..

م پورداود :

سلام خسته نباشید. خواهر من مقیم انگلستان هستن. و پاسپورت ایرانی دارن که چندین بار با این پاسپورت اومدن ایران. الان که محدودیت کرونایی وجود داره واسه سفر به ایران ایشون میتونن با پاسپورت ایرانیشون اقدام کنن برای اومدن؟ چون مثل اینکه بخشنامه اومده که با ترکیش ایر از انگلیس مسافر نمیتونه وارد ایران بشه

مدیر سایت :

سلام در حال حاظر محدودیتی برای ورود از انگلستان به ایران با پرواز وجود ندارد، جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 03136662081 تماس حاصل فرمایید . ( تاریخ پاسخ 1401/01/01)

شهرام :

سلام.میخواستم نامه بارداری برای خانومم بگیرم شما این نامه رو میدین.بلیط از ترکیش دارم.هفته ٣٠ بارداری پرواز دارن.ممنون

مرضیه :

سلام من برای مادر بلیط به مونترال تهیه کردم بسیار خوب من رو راهنمایی کردید و مادر به خوبی رسیدن خواستم ازتون تشکر کنم

حامد :

سلام بلیط دانشجویی ترکیش برای 27 اوریل برای فرانکفورت چقدر هست؟

حسین :

سلام من بلیط دانشجویی تورنتو گرفتم خیلی قیمت منصفانه بود

حسین :

با سلام بلیط رفت و برگشت از تهران-میلان (میلان-تهران) دارم. پرواز برگشت تاریخ (۳ می) هست ولی ایمیلی دریافت کردم مبنی بر کنسل شدن تاریخ برگشتم. راهنمایی میکنید چطور از نمایندگی اصفهان میتونم تاریخ جدید جایگزین کنم؟ با سپاس

سمیرا :

سلام برای پروازترکیش از اصفهان به استانبول،استانبول به ارجان با وجور کارت واکسن آیا تست پی سی آر واجبه؟

رضا :

سلام برای تهیه بلیط تخفیف دار دانشجویی چه مدارکی برای نمایندگی ترکیش ایرلاین در اصفهان نیاز می باشد؟

مارال حمتی :

سلام آیا از نمایندگی ترکیش ایرلاین در اصفهان میتوان بلیط از برلین به اصفهان تهیه نمود؟

کوثر :

شما می دانید ترکیش ایرلاین استخدامی دارد؟

مازیار ارجانی :

سلام من بلیط برگشت از اصفهان به کلن دارم میخواهم تاریخ آن را تغییر دهم میشه راهنماییم کنید؟

یوسف طاهری :

سلام قیمت بلیط ترکیش ایرلاین از اصفهان به استانبول برای 10 مرداد چقدر می باشد؟

مژده :

با سلام مادر من در پرواز برگشت به اصفهان چمدونش دچار مشکل شد کجا باید مراجعه کنم؟

مدیر سایت :

درود برشما به نمایندگی ترکیش ایرلاین در اصفهان مراجعه فرمایید.

مژده :

با سلام مادر من در پرواز برگشت به اصفهان چمدونش دچار مشکل شد کجا باید مراجعه کنم؟

مجید :

سلام برای ورود به ایران نمایندگی ترکیش ایرلاین نیاز به تست pcr دارد؟

مدیر سایت :

سلام برای ورود به ایران اگر واکسن زده باشید و از دوز دوم 14 روز گذشته باشد نیازی نیست .

سمانه :

سلام آیا از نمایندگی ترکیش ایرلاین در اصفهان میشه بلیط دانشجویی خرید کرد؟

مدیر سایت :

سلام بله می تونید مراجعه کنید

مرادی :

سلام برای پیگیری چمدان گم شده پرواز استانبول به اصفهان باید چکار کنم؟

مدیر سایت :

سلام به نمایندگی ترکیش ایرلاین در اصفهان مراجعه کنید.

سیما :

سلام آیا میتوانم پرواز تبریز به برلین از نمایندگی ترکیش ایرلاین در اصفهان تهیه کنم؟

مدیر سایت :

سلام بله امکان پذیر هست

توکلی :

سلام برای خرید و انتخاب صندلی میونم به نمایندگی ترکیش ایرلاین در اصفهان مراجعه کنم؟ من پرواز اصفهان تورنتو دارم و از بلیطم را از تورنتو تهیه کردم ممنون میشم راهنمایی کنید

مدیر سایت :

سلام روز بخیر به نمایندگی ترکیش ایرلاین در اصفهان مراجعه فرمایید.

رضا :

سلام برای خرید بلیط دانشجویی میتونم به نمایندگی ترکیش مراجعه کنم؟

مدیر سایت :

سلام و احترام بله میتونید با مراجعه به نمایندگی ترکیش بلیط دانشجویی با تخفیف خرید نمایید

بهروز ایزدی :

سلام، قیمت بلیط اصفهان گوتنبرگ سوئد، حدود یک هفته ای، اواسط ژانویه رفت و برگشت را بفرمایید

بهروز ایزدی :

روزهای پرواز اصفهان به گوتنبرگ سوئد رفت و برگشت را بفرمایید

بار مجاز برای دانشجویان توسط نمایندگی ترکیش ایرلاین در اصفهان چقدر می باشد؟

بار مجاز در مسیرهای اروپایی برای مسافرین ترکیش ایرلاین بصورت دانشجویی 40 کیلو می باشد.

آیا نمایندگی ترکیش ایرلاین در اصفهان به افراد بالای 60 سال تخفیف می دهد؟

بله نمایندگی ترکیش ایرلاین در اصفهان به افراد بالای 60 سال تخفیف می دهد

آیا نمایندگی ترکیش ایرلاین در اصفهان نرخ دانشجویی ارائه می دهد؟

بله نمایندگی ترکیش ایرلاین در اصفهان خدمات نرخ دانشجویی ارائه می دهد.

ترکیش ایرلاین از اصفهان به تورنتو پرواز دارد؟

بله ترکیش ایرلاین از اصفهان به کانادا شهر تورنتو ، ونکور و مونترال پرواز دارد.