{{ctrl.notification}}
تور ارمنستان اصفهان

تور ارمنستان اصفهان

از جمله تورهای ارزان قیمت خارجی می توان به تور ارمنستان اصفهان اشاره کرد، این تور به نسبت سایر تورها قیمت مناسبی دارد. کشور ارمنستان از کشورهای استقلال یافته شوروی می باشد در بین دریای سیاه و دریای خزر واقع شده است. مهمترین شهر توریستی که مسافرین در تور ارمنستان اصفهان از آن بازدید و اقامت می کنند شهر ایروان است. از آنجا که ارمنستان زمانی قسمتی از کشور ایران بوده است از لحاظ فرهنگی تاثیر زیادی از ایران گرفته است به همین خاطر مسافرین در تور ارمنستان اصفهان احساس غربت نمی کنند. بخصوص مسافرین اصفهانی چرا که قسمتی از مناطق اصفهان نظیر جلفا منطقه ارمنی نشین می باشد. ارمنستان از نظر آب و هوایی معتدل و کوهستانی می باشد و زمستانهای سرد و تابستانی خنک و معتدل دارد. تور ارمنستان اصفهان این ویژگی را دارد که برای مسافرین در دسترس می باشد و با توجه به آنکه نیاز به ویزا ندارد، مسافرین در هر لحظه که تمایل داشته باشند می توانند به این کشور زیبا سفر کنند.

مسافرین در تور ارمنستان اصفهان می توانند جاذبه های توریستی زیادی از کشور ارمنستان را مشاهده کنند نظیر: دریاچه سوان، معبد گارنی، دره گلها، ساختمان اپرا، پارک دنیای آب، گالری ملی ارمنستان، بنای یادبود قتل عام ارامنه، قلعه اربونی و بسیاری دیگر از جاذبه های گردشگری. در گوشه گوشه شهر ایروان با قدم زدن در خیابان ها به کافه های جذابی می رسیم و نشستن و لذت بردن در آن از تفریحات مردم ارمنستان می باشد. همچنین مسافرین در تور ارمنستان اصفهان می توانند در فروشگاه های گوم، بنگلادش ، راتسیا و پتاک خریدهایی با قیمت مناسب انجام دهند. کشور زیبای ارمنستان دارای تاریخ 3500 ساله است و مسافرین در تور ارمنستان اصفهان فرهنگ غنی و مناظر طبیعی بی نظیری را می توانند مشاهده کنند.

جالب است بدانید ارمنستان اولین کشوری است که دین مسحیت را پذیرفته است، کلیسای اچمیازدین کلیسایی است در بیست کیلومتری ایروان که برای یادبود این امر مهم ساخته شده است. ایروان از قدیمی ترین شهرهای جهان است طبق سنگ نوشته های به دست آمده این شهر در 782 سال قبل از میلاد مسیح ایجاد شده که قدمت آن بیشتر از شهر باستانی رم می باشد. از این رو مسافرین در تور ارمنستان اصفهان می توانند پنجره های جدید از تاریخ را مشاهده کنند. آیا می دانستید طولانی ترین تله کابین بدون توقف جهان در ایروان قرار دارد، تله کابین بال های تاتو به طول 6 کیلومتر در سال 2010 افتتاح شد و از مسیرهای کوهستانی عبور می کند و جاذبه های طبیعی ایروان را به مسافرین تور ارمنستان اصفهان نمایش می دهد. ارمنستان وعده گاه علاقمندان به ورزش های زمستانی می باشد، پیست اسکی ساخکادرز از جمله طولانی ترین، مجهزترین و معروف ترین پیست های اسکی می باشد که طول آن به بیست و هفت کیلومتر می رسد. ایروان در جهان به شهر صورتی نیز معروف است از آنجایی که بناهای این شهر اکثرا با آجرهای و سنگ های گلگونی رنگ نما شده است رنگ غالب شهر صورتی می باشد و قدم زدن در شهر حس نشاط و شادی به مسافرین تور ارمنستان اصفهان می دهد، از این رو به این ایروان شهر صورتی نیز می گویند. از نکات جالب در مورد ارمنستان که بیشتر به علاقمندان طبیعت مربوط می شود آن است که ارمنستان با بیش از 300 گونه پرنده میزبان پرندگان مهاجر جهان می باشد. عقاب ها، شاهین ها و قوها که جایگاه خاصی در این کشور دارند در سراسر تالابها، آسمان ها و حتی بناهای تاریخی فضای جالب و دیدنی را برای مسافرین تور ارمنستان اصفهان رقم می زنند.

تور ارمنستان از اصفهان

مسافرین می توانند علاوه بر تهیه تور ارمنستان اصفهان برای تهیه بلیط هواپیما و رزرو هتل و حتی اجاره سوئیت نیز با آژانس مسافرتی تکاگشت در ارتباط باشند.

date_range یکشنبه 30 دی 1397 remove_red_eye 10775 بازدید favorite_border 0 chat 10
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
09336662081
03136662084
پرواز خارجی
09336662081
03136662081
اتوبوس
09336662081
09336662081
هتل داخلی
09336662081
03136662081
تور داخلی
09336662081
03136662081
تور خارجی
09336662081
03136662081
ثبت نظر
chat 10
مژده عباسی :

الان که فکر کنم سرد باشه اما قیمت ها خیلی خوبه برای برف بازی خوبه

ساسان انصاری :

با سلام تور ارمنستان اصفهان واسه نوروز باز شده؟

نکوی :

شما تور باکو زمینی و هوای برای 15 اسفند 97 به بعد فبل از سال 98 دارید. توضیح بفرمایید

ابوذر مرادی :

سلام ببخشید قیمت تور ارمنستان هواایی از اصفهان برای چهار روز روی یک هتل معمولی رو به خوب واسه دو نفرچند میشه ؟

مدیر سایت :

با سلام تور ارمنستان از اصفهان بصورت هوایی در حال حاضر انجام نمی شود در صورت تمایل از تهران پرواز هست

مازیار حسینی :

با سلام تور ارمنستان از اصفهان با چه پروازی انجام می شود؟

ندا اسدی :

تور ارمنستان از اصفهان بصورت زمینی هم هست؟

مژگان :

سلام تور ارمنستان از اصفهان برای ١۵ شهریور به بعد دارین؟

نظام الدین :

سلام تور گروهی ارمنستان از اصفهان بصورت زمینی برای عید غدیر دارین

شایسته :

سلام تور ازمنستان از اصفهان پرواز داره؟

مدیر سایت :

دوست من سلام تور ارمنستان از اصفهان فعلا پرواز نداره و این تور از تهران انجام می شود 23/5/98

ارسطو ارژن :

بسیار عالی بود این تور فکرش رو نمیکردم اینجور باشه ممنون

محمد حسن غفاری :

سلام تور از اصفهان به ارمنستان با اتوبوس با قیمت کم برای یک نفر بچه نحویه