{{ctrl.notification}}
تور کیش از اصفهان

تور کیش از اصفهان

 

کیش یکی از زیباترین جزایر ایران است که همه ساله افراد زیادی از سرتاسر کشور را به سمت خود جذب می‌کند؛ این گردشگران به صورت شخصی یا غالباً با تور گردشگری به این جزیره سفر می‌کنند.
تور کیش از اصفهان نمونه‌ای از محبوب‌ترین تور‌های کشور است. اگر شما هم مانند بسیاری از افراد قصد سفر به کیش از اصفهان با تور گردشگری را دارید، این مقاله جامع را تا انتها مطالعه کنید.

سفر به کیش

جزیره زیبای کیش در استان هرمزگان واقع شده است. این جزیره موقعیت جغرافیایی بی نظیری دارد و به عنوان یکی از توریستی‌ترین مناطقه ایران شناخته شده است.
سواحل مرجانی و آب‌های زلال این جزیره را به زیبایی تمام احاطه کرده‌اند. همچنین امکانات گردشگری کاملی که در این جزیره وجود دارد، به راحتی می‌توانند تجربه خوبی از تور کیش از اصفهان را برایتان رقم بزنند.

جزیره کیش از لحاظ آب و هوایی در تابستان گرم و مرطوب و در زمستان معتدل و ملایم است. بنابراین ممکن است بعضی افراد هوای گرم و مرطوب یک جزیره زیبا را دوست داشته باشند و بعضی از افراد هم عاشق سرمای ملایم و آب و هوای معتدل باشند.

از جمله جاذبه‌های گردشگری کیش که اکثر افراد را به سمت خود جذب می‌کند عبارت است از:

  • مراکز خرید لوکس
  • شهر باستانی حریره
  • سواحل مرجانی کیش
  • پارک ساحلی مرجان
  • کشتی یونانی
  • شهر زیرزمینی کاریز
  • قلعه وحشت
  • پارک دلفین
  • پارک پرندگان
  • جت اسکی، قایق و...

هتل‌ها و مراکز اقامتی متعددی در جزیره کیش وجود دارد که علاوه اقامت می‌توانید از مزایای شگفت انگیز این هتل‌ها استفاده کرده و خاطره‌ای خوش را برای خود و خانواده‌تان رقم بزنید.

تور کیش از اصفهان

اگر به هر دلیلی در اصفهان حضور دارید و انتخاب شما تور کیش از اصفهان است، باید بگوییم که گزینه خوبی را انتخاب کرده‌اید.
تور کیش از اصفهان به دلیل تقاضای بالا، متنوع است؛ به طوری که با بودجه‌های مختلف می‌توانید انواع تور کیش از اصفهان را تجربه کنید.

یکی دیگر از مزیت‌های سفر به کیش از اصفهان، وجود تخفیف‌های زمان‌دار و به صرفه است. آفر تور کیش از اصفهان می‌تواند شما را با بودجه بسیار کم از هر لحاظ راضی نگه دارد؛ به طوری که با استفاده از این آفر می‌توانید سفری ارزان و در عین حال با کیفیت را تجربه کنید.
البته ارائه تخفیف‌های مختلف در این زمینه بستگی به مجری تور شما دارد؛ بنابراین انتخاب مجری تور و شرکت فروش تور گردشگری مناسب می‌تواند درصد زیادی از هزینه‌های شما را ذخیره کند.

چند نکته مهم در انتخاب تور کیش از اصفهان

همانطور که گفته شد، تور کیش از اصفهان تقاضای بسیار زیادی داشته و همین موضوع باعث افزایش تنوع در انواع تورها شده است.
باید توجه کنید که بستر مناسبی برای کلاهبرداری یا ارائه تورهای بی کیفیت در این زمینه ایجاد شده است؛ به طوری که اگر آگاهی لازم را قبل از خرید تور کیش از اصفهان کسب نکرده باشید، دچار ضرر خواهید شد.

در اینجا به صورت کوتاه به چند نکته مهم در انتخاب تور کیش از اصفهان پرداخته‌ایم:

  • هرگز به موسساتی که قیمت‌های به شدت پایین و غیرقابل باور ارائه می‌کنند، اعتماد نکنید.
  • برای تور کیش از اصفهان حتماً هتل‌های با کیفیت نظیر هتل پارسیان، هتل داریوش و... را انتخاب کنید.
  • قبل از خرید تور، امکاناتی و مزایایی که برای خریداران تور در نظر گرفته شده است را به دقت بررسی کنید.
  • یکی از مهمترین مشخصه‌های یک هتل خوب، دسترسی آسان آن به مراکز معروف و خدماتی منطقه است.

سعی کنید این موارد را از مجری تور کیش از اصفهان خود سوال کرده و پیگیری‌های لازم را انجام دهید تا بهترین تجربه از سفر به کیش را داشته باشید.

تور کیش از اصفهان هتل داریوش

همانطور که گفته شد، از جمله مهمترین و با کیفیت‌ترین هتل‌های کیش، هتل داریوش است این هتل 5 ستاره با مکانات فراوانی که در اختیار مسافران قرار می‌دهد، محبوبیت زیادی پیدا کرده است؛ البته بخش عمده‌ای از این محبوبیت به دلیل هزینه به صرفه و مناسبی است که هتل داریوش برای ارائه خدمات در نظر گرفته است.

این هتل با الهام از معماری تخت جمشید ساخته شده است و به خودی خود از جاذبه‌های گردشگری جزیره کیش محسوب می‌شود. هتل داریوش کیش در شمال شرق جزیره و موقعیتی عالی واقع شده است؛ به همین دلیل سواحل زیبای خلیج فارس از اتاق‌های این هتل قابل مشاهده است.

شایان ذکر است تعداد قابل توجهی از گردشگران خارجی، این هتل را برای اقامت خود در کیش انتخاب می‌کنند.

تور کیش از اصفهان هتل پارسیان

هتل پارسیان کیش نیز یکی از معتبر‌ترین هتل‌های کیش است. این هتل 3 ستاره بیشتر برای کسانی مناسب است که با هدف مراجعه به مراکز خرید و اسکله‌های کیش به این جزیره سفر می‌کنند.
هتل پارسیان به دلیل مجاورت خود با بازار زیتون کیش و مراکز خرید معتبر کیش، دسترسی آسان را به اهداف گردشگری افراد ایجاد کرده است. هتل پارسیان به دلیل موقعیت مکانی ممتاز خود به دریا و اسکله دسترسی سریعی دارد؛ به طوری که با صرف کمترین زمان و هزینه می‌توانید به راحتی از خلیج فارس و اسکله کیش دیدن کنید.

تور کیش از اصفهان لحظه آخری

یکی از بهترین روش‌های سفر به کیش از اصفهان، انتخاب تور لحظه آخری است. اینگونه تور‌ها اغلب برای افرادی مناسب هستند که دوست دارند کیفیت سفر خود را حفظ کنند اما هزینه کمتری بپردازند.

درواقع تور‌های لحظه آخری بلیط‌هایی هستند که شرکت ارائه دهنده در صورت به حد نصاب نرسیدن ثبت نام‌ها ارائه می‌دهد. این بلیط‌ها همان کیفیت بلیط‌های عادی را دارند اما در آخرین لحظات شروع سفر به فروش گذاشته می‌شوند و قیمت کمتری دارند.
به این موضوع توجه کنید که قیمت کم بلیط‌های لحظه آخری تنها به دلیل پر نشدن ظرفیت ثبت نامی است و کیفیت سفر با اینگونه بلیط‌ها تفاوتی با روش عادی ندارد.

برای اینکه بهترین تور کیش از اصفهان لحظه آخری را پیدا کرده و سفر به صرفه‌ای داشته باشید توصیه می‌کنیم لوازم سفر خود را همواره آماده نگه دارید تا در صورت خرید بلیط، به سرعت آماده سفر شده و حرکت کنید.

ما در تکا گشت و مجری تور کیش از اصفهان بلیط‌های لحظه آخری را در وبسایت قرار می‌دهیم؛ تا ضمن انتخاب این بلیط‌ها، سفری عالی را برایتان رقم زده باشیم.

 

یکی از تفریحات به نسبت ارزان اما با کیفیت جزیره تفریحی کیش، دوچرخه سواری در کنار ساحل خلیج همیشگی فارس می باشد. این تفریح گرچه هزینه بالایی ندارد اما بسیار مورد استقبال گردشگران جزیره شده است، در این تفریح شما می توانید از جاده جهان استفاده کنید و در خلوتی محض به آرامش برسید و یا در نزدیکی هتل 5 ستاره شایان یا همان اسکله تفریحی در اوج هیجان به دوچرخه سواری در جزیره بپردازید. در کل این مسیر مراکزی ایجاد شده است که وسایل حمل نقل مانند دوچرخه، موتورهای برقی، اسکوترهای برقی را کرایه می دهند. در تور کیش از اصفهان شما می توانید از رستوران های با کیفیت جزیره به همراه موسیقی زنده بهره مند شوید و یک شب رویایی را در کنار خانواده به تفریح بنشینید. در تور کیش اصفهان شما می توانید از مراکز خرید مناسب همچون بازار مرجان، بازار مروارید، بازار پردیس، بازار پانیذ ،مرکز خرید دامون، مرکز خرید ساینا 1، مرکز خرید ونوس و ... بازدید کنید. یکی از تفریحات مهیجی که اکثر مسافران در تور کیش از اصفهان به آن می پردازند، استفاده از تفریحات آبی می باشد شامل چت اسکی، پاراسل ، شاتل و غواصی که در ساحل مرجان و اسکله تفریحی قابل استفاده می باشد. در تور کیش از اصفهان شما می توانید از پلاژ مخصوص خانم ها و آقایان استفاده نمایید که از امکانات به نسبت خوبی نیز برخوردار است و شما می توانید در این مراکز تنی به آب زده و آفتاب بگیرید.

 

 چرا تور کیش از اصفهان را از تکاگشت بخریم؟

همانطور که می دانید کیش دارای هتل های متنوع و پرواز های متنوعی می باشد. از هتل های پنج ستاره در کیش گرفته تا ویلا ها و سوئیت های دریایی، پروازهای ایرلاین های مختلف در زمان های مختلف. همین موضوع باعث می شود تور کیش از اصفهان دارای تنوع خدمات و تنوع قیمتی بسیار زیادی شود. تیم ما در بخش تورهای کیش از اصفهان در تلاش هستند تا همواره بهترین تورها را با قیمتی مناسب ارائه کند. همچنین اگر به دنبال آفر تور کیش می باشید و یا به دنبال تور لحظه آخری کیش هستید می توانید با پشتیبانی ما در تماس باشید و از بهترین قیمت ها مطلع شوید.

تور کیش از اصفهان

آخرین به روز رسانی: تاریخ2دیساعت 10:00

هتل

هواپیمایی

خدمات

تاریخ رفت

قیمت 

(تومان)

تور کیش از اصفهان هتل سیمرغ**

زاگرس

صبحانه، استقبال فرودگاهی

 98/10/06

3 شب و 4 روز

850.000
تور کیش هتل سانرایز*** زاگرس

صبحانه، استقبال فرودگاهی

 98/10/06

3 شب و 4 روز

960.000

تور کیش از اصفهان هتل آرامش***

کیش ایر

صبحانه، استقبال فرودگاهی

98/10/06

3 شب و 4 روز

1.050.000

تور کیش از اصفهان هتل هلیا****

کیش ایر

صبحانه، استقبال فرودگاهی

98/10/06

3 شب و 4 روز

1.020.000

 تور کیش از اصفهان هتل پارسیان***

کیش ایر 

صبحانه، استقبال فرودگاهی

98/10/06

3 شب و 4 روز

990.000

تور کیش از اصفهان هتل لیلیوم****

زاگرس

صبحانه، استقبال فرودگاهی

98/10/06

3 شب و 4 روز

1.130.000

تور کیش از اصفهان هتل شایگان*****

کیش ایر

صبحانه، استقبال فرودگاهی

 98/10/06

3 شب و4 روز

1.240.000

تور کیش از اصفهان هتل کوروش *****

کیش ایر

صبحانه، استقبال فرودگاهی

98/10/06

3 شب و4 روز

1.320.000

تور کیش از اصفهان ویدا*****

زاگرس صبحانه،استقبال فرودگاهی

98/10/06

3 شب و4 روز

1.380.000

توضیحات:

  • قیمت ها به تومان می باشد.
  • چنانچه هتل دیگر، پرواز دیگر و حتی تور کیش از سایر شهرها را مد نظر داشتید تماس بگیرید.
  • چنانچه مدت اقامت بیشتری مد نظر داشتید با کارشناسان فروش ما تماس حاصل فرمایید.

 در صورت تمایل به اطلاع از هزینه های تور لحظه آخری کیش از اصفهان شمامل هتل ها و تاریخ های دیگر با 5-36662081-031 (کارشناسان تورهای داخلی) تماس بگیرید.

در ساعات غیر کاری از طریق تلفن همراه 09336662085 پاسخگوی شما هستیم.

 

کیش جزیره ایی ایمن به تابعیت استان هرمزگان و بهشتی برای گردشگران ایرانی است. جزیره تفریحی کیش منزلگاهی برای آرامش، تفریح، هیجان و خرید می باشد. شاید به جرات بتوان گفت جزیره کیش برای گردشگران چیزی کم نگذاشته است و همه طیف از سلیقه ها را تامین می نماید. کیش با دار بودن آب و هوایی گرم بهترین مقصد زمستانی گردشگران می باشد، گرچه که در تابستان نیز و همزمان با شروع جشنواره تابستانی کیش جذابیت خود را دارا می باشد. البته در این بین تکنولوژی نیز به کمک صنعت توریست در جزیره کیش آمده و آن را تنها نگذاشته است بطوری که در کلیه اماکن اعم از هتل ها، مراکز خرید، مراکز تفریحی و ... احساس گرما نمی کنید و هوایی مطلوب و خنک را در فصل تابستان لمس می نمایید. این روزها کمتر مسافری را می توان یافت که به جزیره تفریحی کیش سفر نکرده باشد، هرچند که کیش در هر سفر دوباره تازه هایی برای بازدید کنندگان دارد و همین امر باعث شده تور کیش از اصفهان طرفداران زیادی پیدا کند.

تور کیش هتل ویدا

هتل ویدا کیش هتلی 5 ستاره در جزیره کیش می باشد، در واقع مسافرین در تور کیش هتل ویدا به یک هتل پنج ستاره در مرکز توریستی جزیره کیش سفر می کنند. در طراحی بیرونی و داخلی این هتل از هندسه مفهومی استفاده شده و یکی از طراحی های روز دنیا را داراست. این هتل پنج ستاره در 12 طبقه و 144 اتاق بنا شده است. تور کیش هتل ویدا از سال 1396 در پکیج تورهای کیش آژانس تکاگشت قرار گرفته است چرا که این هتل در بهار سال 1396 تاسیس شد. در تور کیش هتل ویدا مسافرین اقامتی لذت بخش در یکی از بهترین هتل های جزیره کیش با پذیرایی دوستانه و برخورداری از امکانات روز دنیا نظیر تهویه مطبوع، استخر، سونا، سالن بیلیارد، دوچرخه سواری آتلیه عکاسی، سالن کودک و مجموعه های ورزشی بهره مند می شود. با استفاده از تور کیش هتل ویدا مسافرین حس به روز بودن و آرامش را لمس می کند.

تور کیش از اصفهان

در بهار سال ۱۳۹۶ جمعی از علاقمندان و دوستداران میهمانوازی و میهمانداری برآن شدند تا با افتتاح هتل پنج ستاره ویدا فرصت میزبانی از شما را غنیمت شمرند. هتل ویدا که یکی از بهترین و مرغوب ترین هتل های جزیره کیش است، در ۱۲ طبقه و ۱۴۴ واحد اقامتی شامل سو‌ئیت و اتاق های مجلل همراه با بهترین امکانات آماده پذیرایی گرم و صمیمانه از شما مهمانان گرامی می باشد. آرامش و آسایش همراه با مدرن ترین امکانات روز از جمله بهترین سیستم های کنترل دما و تهویه مطبوع، رستوران، کافی شاپ، خدمات لاندری، اجاره خودرو و دوچرخه، آتلیه عکاسی، غرفه های تجاری، سالن کودک، سالن بیلیارد، مجموعه ورزشی (اسپا و ماساژ-بدنسازی-سالن زیبایی-استخر-سونا-جکوزی-حمام سنتی-حوضچه آب سرد) و دسترسی دائم به اینترنت در تمام ساختمان هتل به صورت WIFI حس زیبای آزادی ارتباط با تمام دنیا را به شما القا می سازد.

این روزها طیف وسیعی از سرمایه گذاران در جزیره کیش سرمایه گذاری نموده اند، از آنجا که صنعت توریست یکی از جذاب ترین صنایع برای سرمایه گذاران می باشد شاهد پیشرفت چشمگیر این جزیره در این صنعت می باشیم، طبیعتا یکی از مقاصد سرمایه گذاران در صنعت توریسم هتل می باشد، به همین جهت شاهد رشد روز افزون هتل ها در کیش می باشیم از هتل های 5 ستاره مانند هتل داریوش، هتل ترنج، هتل مارینا پارک، هتل کوروش و هتل ویدا و هتل شایان و هتل پارمیس گرفته تا هتل های ساحلی 2 ستاره مانند شباویز، سیمرغ ، آبادگران و ... همه و همه در حال پذیرایی از مسافرین جزیره کیش می باشند. این تنوع هتلی در تور کیش از اصفهان امری طبیعی می باشد اما نگران نباشید تیم فروش ما شما را در انتخاب بهترین تور کیش از اصفهان با هتلی مناسب راهنمایی می کنند.

تور کیش از اصفهان

تور کیش از اصفهان بصورت همه روزه برگزار می شود، تنوع پرواز کیش از اصفهان به صورتی زیاد می باشد که مسافرین حق انتخاب چندین ساعت پروازی را دارند و به همین خاطر بلیط های تخفیف دار کیش را نیز می توانند تهیه کنند. برای تهیه بلیط هواپیما اصفهان کیش می توانید به سامانه رزرواسیون آنلاین بلیط هواپیما تکاگشت مراجعه و برنامه پروازی شرکت های مختلف را رویت و نسبت به خرید اقدام نمایید. در این میان شرکت های هواپیمایی کیش ایر، وارش، کاسپین ، زاگرس، معراج پرواز می نمایند. شما می توانید برای خرید بلیط چارتر کیش به سایت تکاگشت مراجعه کنید. شما می توانید تورهای لحظه آخری کیش از اصفهان را از کارشناسان ما در آژانس مسافرتی تکاگشت تهیه نمایید.

date_range سه شنبه 10 مرداد 1396 remove_red_eye 3156 بازدید favorite_border 0 chat 12
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
09336662081
03136662084
پرواز خارجی
09336662081
03136662081
اتوبوس
09336662081
09336662081
هتل داخلی
09336662081
03136662081
تور داخلی
09336662081
03136662081
تور خارجی
09336662081
03136662081
ثبت نظر
chat 12
ایوب :

من تقریبا سالی یه سفر به کیش رو داشتم و از هتل سارا خیلی راضی هستم

ملودی :

امسال به همراه خانواده به جزیره کیش سفر کردم، هتل شایان رو انتخاب کردم با اینکه هتل قدیمی هست اما کیفیت و موقعیت خوبی داره، نزدیک به ساحل هست و شبها در حیاط هتل موسیقی زنده بود ممنون از شما

انصاری :

خیلی دلم میخاد به کیش سفر کنم و به هتل ترنج برم. باید هتل جالبی باشه، تجربه خوبی میشه فکر کنم

صالح عزیزی :

من پارسال تور کیش هتل ویدا رفتم بسیار برخورد پرسنل مناسب بود و امکانات خوبی داشتند البته امیدوارم این سطح خدمات حفظ بشه و هتل ویدا کیفیت خدماتش رو پایین نیاره چون معمولا تو ایران هتل ها اولش خوب هستن و بعد رها میشن

مدیر سایت :

بله هتل ویدا از هتل های 5 ستاره کیش هست که به تازگی افتتاح شده شما می توانید تور کیش هتل ویدا از اصفهان رو از مجموعه تکاگشت تهیه کنید و از اقامت در یکی از بهترین هتل های جزیره تفریحی کیش لذت ببرید

هاجر :

من چند سالی هست که تور کیش تهیه نکردم البته چند سال از تهران رفتم دوست دارم الان تور کیش از اصفهان بگیرم.

مدیر سایت :

دوست عزیز تور کیش از اصفهان همه روزه برگزار میشه هتل های متنوعی هم داره شما می توانید قیمت ها رو هر روز در سایت مشاهده کنید و جهت خرید با ما تماس بگیرید.

صبا :

تور کیش به نظرم بین تورهای داخل ایران از بهترین هاست . چون هم میتونی از تمام تفریحات دریایی استفاده کنی و هم از جنگ های شبانه و موسیقی زنده به نظرم بهمن و اسفند بهترین ماه برای سفر به کیش هست

مدیر سایت :

بله دقیقا سفر به جزیره تفریحی کیش اونهم از اصفهان می تونه یه فرصت مناسب باشه برای تفریح و استراحت

شادی :

ایوب به نظرم بهتره برای تور کیش تنوع ایجاد کنی هر سال ی هتل رفتن خسته کننده است . همون سطح بخوای بری من هتل صدف را پیشنهاد میدم بهتون هتل 4 ستاره و نزدیک بازار مروارید هستش اتاق هاشم لوکس داره و استاندارد .من از اژانس تکاگشت این تور را گرفتم و خیلی راضی بودم .

مدیر سایت :

سپاس از شما سرکار خانم امیدوارم که لحظاتتون پر انرژی باشه

آوا اصفهانی :

سلام دوستان برای تور کیش میشه ی هتل 4 ستاره خوب و نزدیک مراکز خرید به من معرفی کنید ؟

مدیر سایت :

هتل های 4 ستاره خوب نزدیک مراکز خرید هتل سورینت مریم و هتل هلیا می باشد البته تا این این تاریخ 3/2/98

سالار رغیبی :

با سلام تور کیش از اصفهان هتل جام جم میخواستم متاسفانه در لیست تورهاتون نبود

مدیر سایت :

سلام دوست عزیز برای تور کیش از اصفهان تمامی هتل های جزیره رو طرف قرارداد هستیم منتهی تعدادی از هتل ها رو برای شما گذاشتیم تور کیش از اصفهان هتل جام جم هم داریم همکاران با موبایل شما تماس می گیرند

مجید ازدری :

با سلام تور کیش از اصفهان برای تعطیلات عید غدیر دارین؟

مدیر سایت :

سلام سفارش تور کیش از اصفهان ثبت و با شما تماس گرفته می شود

سپهر انواری :

با سلام تور کیش از اصفهان هتل شباویز برای آخر تابستون دارید؟ قیمت چقدر ما تعداد هستیم

مدیر سایت :

سفارش تور کیش از اصفهان برای شماره شما ثبت و همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس می گیرند

متین محمدی :

باسلام .تور کیش از اصفهان از چه نرخی شروع میشه؟

مدیر سایت :

دوست من سلام امیدوارم حالتون عالی باشه تور هوایی کیش از اصفهان از 800 هزار تومان شروع نرخ دارد، البته در تاریخ درج نظر مطابق با 23 مرداد 98