{{ctrl.notification}}
نمایندگی ترکیش ایرلاین در تهران

نمایندگی ترکیش ایرلاین در تهران

آژانس هواپیمایی تکاگشت نمایندگی ترکیش ایرلاین در تهران با ارائه خدمات و نرخ های فوق العاده بلیط های ترکیش ایرلاین در خدمت مسافران ، شهروندان و همکاران گرامی می باشد. خرید بلیط از نمایندگی ترکیش ایرلاین در تهران باعث می شود که شما بهترین و مناسبترین مسیر پروازی را با حداقل هزینه تهیه کنید همچنین اگر زمانی نیاز به تعویض تاریخ بلیط یا مسیر خود شدید به سهولت آن را تعویض نمایید.

نمایندگی ترکیش ایرلاین در تهران

تهیه نرخ های ویژه هواپیمایی ترکیش ایرلاین

یکی دیگر از مزایای خرید بلیط از نمایندگی ترکیش ایرلاین در تهران اطلاع از پرومشن ها و تخفیف های ترکیش ایرلاین در مسیرهای مختلف می باشد. ترکیش ایرلاین در مسیرهای محتلف اروپا و امریکا و آسیا در سال چندین مرتبه نرخ های نخفیف دار ارائه می کند که شما می توانید با خرید از نمایندگی ترکیش ایرلاین در تهران از این نرخ ها مطلع شوید.

تهیه بلیط از مبدا اصفهان مشهد تبریز تهران شیراز

نمایندگی ترکیش ایرلاین در تهران یعنی آژانس هواپیمایی تکاگشت علاوه بر ارائه خدمات به شهروندان تهرانی خدمات خود به سایر شهرهای ایران که ترکیش ایرلاین از آنها پرواز دارد را نیز ارائه می دهد.

خرید بلیط تخفیف دار دانشجویی از نمایندگی ترکیش ایرلاین در تهران

یکی دیگر از خدمات نمایندگی ترکیش ایرلاین در تهران برای داشجویان می باشد، دانشجویانی که قصد ادامه تحصیل در اروپا و امریکا و کانادا دارند می توانند بلیط های خود را از نمایندگی رسمی ترکیش ایرلاین در تهران تهیه کنند و علاوه بر تخفیف های فوق العاده تا 40 درصد از تخفیف خدمات بار اضافه نیز بهره مند شوند.

حمل حیوان خانگی با پرواز

اگر شما تمایل به پرواز و قصد سفر با حیوان خانگی خود دارید بهترین گزینه برای شما ترکیش ایرلاین می باشد ، سختگیری سایر ایرلاین ها به حمل حیوان خانگی باعث شده تا بسیاری از مسافرین ترکیش ایرلاین را برای این منظور انتخاب کنند و این امر بایستی قبل از خرید بلیط انجام شود. ما در نمایندگی ترکیش ایرلاین در تهران این خدمت را به شما ارائه می دهیم. شما بایستی قبل از خرید بلیط درخواست حمل حیوان خانگی را مطرح و ابتدا اجازه حمل آن را دریافت و سپس نسبت به خرید بلیط خود اقدام کنید. در واقع پرسنل ما در نمایندگی ترکیش ایرلاین در تهران برای شما در مسیر درخواستی و تاریخ مد نظر رزروی را تهیه می کنند سپس درخواست حمل حیوان خانگی در کابین یا در بار را ارائه کرده و پس از تایید بلیط شما را صادر می نمایند. البته دقت داشته باشید که برای حمل حیوان خانگی در پرواز همه چیز به ابعاد قفس ، نژاد و وزن آن بستگی دارد. وزن جیوان خانگی بهمراه قفس آن برای حمل در کابین نباید از 8 کیلوگرم تجاوز نماید.

خرید بلیط ترکیش ایرلاین برای مسافرین بالای 60 سال

یکی از مزایای دیگر خرید بلیط از نمایندگی ترکیش ایرلاین در تهران خرید بلیط با تخفیف برای مسافرین بالای 60 سال است در واقع ترکیش ایرلاین برای سینیور سیتزن ها یا مسافرین بالای 60 سال تخفیفی در نظر گرفته است که شما با خرید از نمایندگی ترکیش ایرلاین در تهران می توانید از این تخفیف بهره مند شوید.

نمایندگی ترکیش ایرلاین در تهران

خرید بلیط های بیزنس کلاس ترکیش ایرلاین

ترکیش ایرلاین برای مسافرینی که از بلیط های بیزنس کلاس استفاده می کنند مزایایی در نظر گرفته است که با خرید از نمایندگی رسمی ترکیش ایرلاین در تهران از این مزایا بهره مند می شوید یکی از این مزایا استفاده از سالن CIP فرودگاه امام خمینی می باشد از دیگر مزایای مسافرین بیزنس کلاس استفاده از سالن لانج بیزنس ترکیش در فرودگاه استانبول می باشد که این سالن دارای خدمات پذیرایی و نوشیدنی رایگان ، سویت برای استراحت و حمام رایگان و خدمان سالن بازی برای کودکان و اینترنت و خدمات رایگان چاپ و پرینت و کتابخانه می باشد.

لازم به توضیح است هواپیمایی ترکیش ایرلاین با دارا بودن 5 ستاره در سالهای اخیر یکی از بهترین ایرلانهای دنیا می باشد و مزیت اصلی آن این است که از کلان شهرهای ایران پرواز دارد.  جالب آن است که با فراگیری کرونا ترکیش ایرلاین تنها ایرلاین مطرح جهان است که دارای تراز تجاری مثبت می باشد. از مهم های دیگری که ترکیش ایرلاین دارد رتبه اول در داشتن بیشترین مسیر پروازی است و این نقاط روز به روز در حال افزایش است.

نمایندگی ترکیش ایرلاین در تهران

آزمایشگاه های مورد تایید ترکیش ایرلاین

برای تهیه بلیط از نمایندگی ترکیش ایرلاین در تهران و استفاده از پرواز بایستی 72 ساعت قبل از پرواز تست منفی pcr ارائه نمایید این تست بصورت نمونه برداری از حلق و گلو می باشد که بایستی توسط آزمایشگاه های مورد تایید ترکیش ایرلاین انجام شود که کلیه آزمایشگاههای مورد تایید وزارت بهداشت طبق آخرین بخشنامه ترکیش ایرلان مورد تایید می باشد.

date_range جمعه 28 خرداد 1400 remove_red_eye 801 بازدید favorite_border 0 chat 5
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
09336662081
03136662084
اتوبوس
09336662081
09336662081
هتل داخلی
09336662081
03136662081
تور داخلی
09336662081
03136662081
تور خارجی
09336662081
03136662081
ثبت نظر
chat 5
محسن رنجبر :

سلام روز بخیر اگر جواب تست پی سی ار مثبت بشه چه باید کرد؟

مدیر سایت :

سلام و احترام چنانچه تست کرونا مثبت شود بایستی بلیط را تغییر تاریخ دهید

داوود :

سلام اولین فرصت پرواز به برلین چه تاریخی هست؟

مدیر سایت :

سلام ترکیش ایرلاین هر روز از تهران پرواز دارد جهت کسب اطلاعات بیشتر با نمایندگی ترکیش ایرلاین در تهران تماس حاصل فرمایید

سمیرا :

سلام نمایندگی ترکیش در تهران تخفیف دانشجویی را لحاظ میکند؟

مدیر سایت :

سلام بله تخفیف داشجویی با ارائه ویزا دانشجویی کارت دانشگاه مقدور می باشد

رضا :

سلام قیمت اضافه بار ترکیش ایرلاین به استانبول چقدر است؟

مدیر سایت :

سلام قیمت اضافه بار ترکیش ایرلاین در مسیر ترکیه حدود 11 یورو است

داود خامسی :

سلام مادر من ۸۳ سال دارند ،آتخفیف بلیط سینیور ایشان در ترکیش چه اندازه است؟

مدیر سایت :

داود عزیز سلام تخفیف سینیور سیتزن بسته مسیرهای مختلف و کلاس نرخی پروازها متفاوت است اما متوسط 10 درصد می باشد که باید در لحظه رزرو بلیط چک شود.

چرا از نمایندگی رسمی ترکیش ایرلاین در تهران خرید کنیم؟

خرید از تمایندگی رسمی ترکیش ایرلاین در تهران علاوه بر آنکه باعث می شود شما نرخ مناسب پروازی را تهیه کنید منجر می شود چنانچه نیاز به تغییر تاریخ یا مسیر بلیط خود بودید بتوانید به سهولت این کار را انجام دهید.

چطور بلیط با تخفیف دانشجویی ترکیش ایرلاین تهیه کنیم؟

شما می توانید با خرید از نمایندگی ترکیش ایرلاین در تهران از تخفیف داتشجویی بهمراه خدمات بار رایگان بهره مند شوید.

چطور بلیط تخفیف دار بالای 60 سال از ترکیش ایرلاین تهیه کنیم؟

با خرید بلیط از نماینده رسمی ترکیش ایرلاین در تهران و با ارائه پاسپورت خود اگر بالای 60 سال سن داشته باشید از این تخفیف بهره مند می شوید.

برای خرید بلیط تخفیف دار دانشجویی محدودیت سنی وجود دارد؟

بله برای خرید بلیط تخفیف دار ترکیش ایرلاین از نمایندگی ترکیش ایرلاین در تهران باید حداکثر سن 34 سال باشد

آزمایشگاهای مورد تایید ترکیش ایرلاین کجاست؟

جهت تهیه بلیط از نمایندگی ترکیش ایرلاین در تهران کلیه آزمایشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت مورد قبول می باشد.